From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 12 Oct 1998 08:07:10 +0200
Stan scribeva:
>Duo annos plus tarde, post incontrar alcun buddhistas zen, studiar le
>theologia de Paul Tillich, e studiar le philosophia in le universitate,
>io decideva que io non realmente poteva ancora creder le fide baha'i.
>Mi realization de aquesto non esseva sin un certe tristitia. Io habeva multe
>bon amicos in le fide. E io ancora habeva bon sentimentos verso le fide.
>E io ancora ha bon sentimentos pro le religion mesme, mais non necessemente
>pro le religion institutionalizate.  Io reguarda tote le religiones del
>mundo como ver expressiones del incontro del homine con le fonte de su
> [...]

Isto es multo interessante. Io voleva audir plus de tu dubitas. Io
comprende que le facto que tu lassava le baha'i non solo era ligate al
participation in le bello (querra).

Facer le servicio militar non era un problema pro me pro bastante mal
vision e pro isto io ha sempre sentite que io non ha le derecto moral de
discuter le question de objection contra bello o non. Le objection al bello
es forsan solo interessante in un situation in le qual il ha duo paises con
si bon relationes que on sape que il ha personas sur ambe lateres qui non
vole le bello.

Isto non significa que io es contra le via de recercas pacific pro solver
conflictos, ma isto es un enorme question. Pro solo prender un exemplo.
Precisemente dece annos antea io visitava Yugoslavia, Monte Negro pro esser
exacte. Con mi fundo in linguas slave io lege sin troppe difficultate le
pressa local, e in ille tempore il habeva multo in re Kosovo/Kosova. Il
habeva personas qui sur ambe lateres probava trovar vias de reconciliation.
Le possibilitates era presente pro cata uno qui voleva vider. Ma - como si
frequentemente - malgrado le facto que tote le academia european era plen
de expertos in res balkanic e le bastante cognoscentia del paises, al minus
in un senso scholar, on poteva facer multo poco, e nos debe alora
considerar que il era un massa initiavas de pace, et domestic e estranier.

Il es multo facile pro personas al poter facer propaganda contra le
albanos, proque illes es multo numerose. Il habeva multe albanos in Monte
Negro pro exemplo.

Ma retro al baha'is. Io es multe interessate in le rationes philosofic o
theologic que te faceva quittar le movimento. Que significava le rationes
del institutionalisation? Isto es un del cosas que me in un senso general
interessa multo.

Theologicamente

Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87