From:
Paolo Castellina <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 14 Aug 1998 10:12:34 +0200
Car Josef,
le contacto con tu sito polonese es multo lente (al minus pro me hic in
Suissa). Le facto que illo es technicamente elaborate, quanquam belle, lo
relenta de plus! Io te suggere de crear un sito specular gratuite in
America, apud le qual alteres pote connecter se si illes ha difficultate de
contactar Polonia. Io te consilia le servicios offerite per
http://www.xoom.com.
Car salutes, Paolo.

Paolo Castellina,
casa: Montaccio, CH-7605 Stampa
tel. 0041,81,8221069
http://www.tande.com/montaccio
ufficio: Via principale, CH-7604 Borgonovo
tel. 0041,81,8221145
http://castellina.home.ml.org
http://www.interlingua.com