From:
Date:
Thu, 16 Aug 2001 16:24:56 +0200
"R.P.S." wrote:

> [...]

In interlingua naturalmente _viruses_ assi que _datos_. Viros es plus grande e
tende haber duo gambas.... ;-)

Il es a mi aviso _virus_ in omne linguas assi que ego non vide ration de
interlinguificar un parola que jam es international.

Ego controllava primo in le dictionario, proque ego ha le mal experientia que
sin controllo ego generalmente ha torto!

Cellus