From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Wed, 14 May 1997 00:20:18 -0400
Allegra Sigmund,

sigmund wrote:

 in
> Europa, le historia es troppo plen de tal depredationes. Que nos spera
> que le EU serea
> le fin o le commenciamento del fin de tal stupiditates. Comocunque le
> recentemente eventos in Exjugoslavia nos ha inseniate que un commun
> governamento no duce alcun garantia.

Io es de accordo con te, ma on pote sempre sperar. Io ha legete iste
pensata de Philippe Zeissig. Regrettabilemente, io non pote facer le
traduction in interlingua, illo me manqua parolas. Io le scribe in
francese :
        "Augmenter la beauté du monde, cela vaut mieux que d'attendre
l'explication de la laideur et du mal"

Amicalmente,

Anne