From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 3 Apr 2009 08:25:50 +0000
Car amico Alllan,

Io ipse ha restituite le pagina Academia pro Interlingua in le wikipedia anglese.

Io desira que Martijn non va modificar lo novemente e addi nos potera remaner amicos cordial.

Le aspectos propagandistic del pagina io non pote vider los in alicun sito. Ubi es illos?

Le Motto del Academia es le motto original del Academia de Peano (le mesme Academia que le nostre). Illac appare e in anglese e in interlingua del seculo XXI. Esque vos pensa que Peano non usarea hodie nostre interlingua plus capacitate e bellemente standardisate?

Esque vos prefere que io restitue le texto in interlingua del seculo XXI a interlingua sine flexiones?

Academia pro Interlingua ha ite cambiante a transverso le tempore, mesmo le nomine, como vos pote leger in le historia del Academia. Il ha plus e melior informationes in internet.

Le actual sito official del Academia pro Interlingua es wikIA o WIKia si vos prefere.

In le pagina:

http://interlingua.wikia.com/wiki/ACADEMIA_PRO_INTERLINGUA

vos pote leger le nomines del actual membros:

ALEXIS TUDELA CASANOVAS

ANDREW JUHASZ

ANTON UGARTE

BRUNO ZANI

CARLOS ALBERTO SANTOS

CLAUDIO MARCON

DANIEL HOLLANDE

GEORG SCHMID

GEORGE PETRINEANU

GERSON ROSARIO FRANCO

GIOVANNI NAPPI

HARLEIGH KYSON JR.

JAN ÅRMANN

JAY BOWKS

JOSÉ SOARES DA SILVA

JOSU LAVIN

KAMIL RYTAROWSKI

MOISES MIRANDA DELGADO

OSMUND AUKLAND

PAWEL PETER

PIERRE MORIN

ROBERTO CAPUZZO (Robocap)

Inter iste membros il ha duo bascos: Anton Ugarte e io ipse.

Io in realitate non es un basco, ma un urso del montanias de Cantabria (vide in google) qui parla basco con su femina, filios, alumnos e alicun amicos. Un basco assatis edulcorate, proque durante quasi 30 annos ille ha pensate in basco e ora ille essaya a pensar exclusivemente in interlingua le 24 horas del die e del nocte.

Imbracios amical a omnes

Josu Lavin

· Presidente del Academia pro Interlingua

¿Quieres que tus hijos naveguen seguros? Aprende aquí cómo con Protección Infantil
http://www.protegeatushijos.com