From:
MARIO MALAGUTI <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 19 Oct 2000 07:12:39 +0200
Io faceva alcun probas de pronunciation annos (menses!) retro e io los
publicava in iste paginas que io non visita plus de longe tempore. Illos
functionara ancora? Io in iste momento non ha le audio e io non pote probar
lo. Vide al
http://www.agora.it/M.Malaguti/home.htm

Ma tu trovara al pagina del sito UMI:
http://www.interlingua.com/catalogo/biblio3.html#interlingua
iste classico con un meraviliose cassetta audio (que tu debe cercar
separatemente in le mesme Servicio de Libros UMI):

0060 Stenström, Ingvar: Interlingua, instrumento  moderne de communication
international, "Textos". Reimpression per Servicio de Libros UMI. 1987, 54
pp., ill. 20 x 14 cm. Iste edition es le prime parte "Textos", que contine
30 lectiones in interlingua e dunque pote esser usate in omne paises.  Le
secunde parte "Commentario", con explicationes del grammatica e structura de
interlingua, es editate separatemente in varie linguas national. Le manual
de Ingvar Stenström ha devenite un classico, utilisate jam in multe paises.

Le texto audibile con le cassetta sapera resolver omne dubita re como se
debe pronunciar interlingua. Io pensa que nos habera presto novitate re iste
texto e altere (si io sape interpretar illo que scribe mi Amicos de Svedia,
obviemente e solmente in svedese!!!).

Ciao Jovon, Amicas e Amicos de email

Mario de Treviso, Veneto, in Italia.