From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 11 Feb 2003 18:22:50 +0100
Mario Malaguti wrote:

> non

> Si io non ha comprendite mal io pote inviar te un summa de pecunia per medio
> de tu simplice adresse de email e gratias a PayPal. Tu totevia debe acceptar
> le creation de un reporto con PayPal. E justo isto es illo que io non sape
> valutar quanto illo costa a te.
> Il poterea esser un modo de pagar le famose caffe con pastisseria, totevia
> tu non creder isto!
>
> Io ha in mi mente iste facto del caffe con pastisseria. Illo que io non
> recorda plus es le motivo e qual del duos debeva al fin pagar los.

De facto io anque me recorda le cafe e le patisseria ma le causa io non memora!

Isto es forsan le prime vice que on non memora le causa de un bon cosa. Quanto
a conflictos il es del altere latere un cosa multo usual. On memora le
conflicto ma non le causa!

Hmm. Inviar lo per PayPal forsan era un poco troppo rational!

Il non sta in le Vetere Testamento, ma un cosa simile: Il ha un tempore pro
rationalitate, e un altere tempore pro cafe. :-)

Kjell R