From:
Pawel Wimmer <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 30 Jul 2002 16:37:00 +0200

Le population tsigan in Polonia non es grande, c. 30-40 milles (le
holocaust durante le guerra era catastrophic), ma assatis civilisate e
prospere. Illo habita qualque regiones in Polonia.
Naturalmente, multe tsiganos non son educate, non parla ben polonese, ma
il non ha multe conflictos con lor vicinos.
Il me pare anque que le cultura tsigan ha su valor indubitabile -
festivales de canto e musica son popular, mesmo transmittite a vices per
le television. Il ha anque qualque nomines que existe in le cultura
national.
Mi pais inculca standards europee quanto a minoritates e il pare que
isto functiona ben.
Io es curiose que son le observationes de nostre amicos in altere
paises.
Pawel