From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 31 May 1997 06:38:21 -0400
http://www.cheshire.net/~jjbowks/langlink.html
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Car Frank, excusa mi comportamento folle,
per favor, le problema con Allan esseva un
joco de parolas como io lo comprende, illo
non esseva inviate con le objectivo de facer
le joco de ti, illo esseva un joco de parolas
pro facer gaudismo e ludos.  Como dicer "Panem
et circenses" o "Let them eat cake" o "Grubba
Dub Dub thanks for the Grub!" quando le personas
se reuni in un gruppo pro mangiar. Tu conmprende,
io spera que si, illo non es un sentimento malo.

Como io lo comprende Allan e Ken discuteva de
cosas in altere linguas que interlingua. Preston
objectava a isto e tu inviava un message pro
facer le pace.  Le problema del eposta es que
nos necessita plus de "facies con surrisas"
(more smileys) proque io non pensava que le
situation esseva tanto grave.  Ken e Allan
son membros active nunc in le lista e io non
volerea vider les partir.  E tu Frank es le
melior "SysOp" de lista que io ha vidite in
le mundo proque tu ha un grande corde!

Per favor, si tu non comprende mi senso tanto
bizarre de humor, continua demandante un explication
alcun vices forsan io non sape proque io dice
alcun cosas tanto folle. Il pote esser que le
humor sophimoric de mi studiantes es contagiose.

Sincermente, de mi corde a ti mi amico "Interlinguano",
Jay B.