From:
Date:
Mon, 3 Sep 2001 09:53:45 +0200
>From: Jay Bowks <[log in to unmask]>
>Subject: QUANDO TOTOS SE AMA
>Date: Mon, 3 Sep 2001 00:15:38 -0400

>Si vos vole obtiner instructiones pro reciper un copia de iste brochure
>(opusculo) invia un parve message a iste adresse:
>
>con salutes amical,
>Jay B.

A. Ecce ubi Jay voleva arrivar al fin de iste trilogia!
M. Cata uno porta aqua a su molino e in facer isto se convince que su molino
es illo que macina, pardono! molina melio.
A. Ah, Tu sape isto!
M. Le facto es un altere.
A. Qual es illo?
M. Que anque Petro, o tu prefere Paolo? illes es sempre convincite que lor
molinos . . .
A. Molina melio, dice tu?
M. Justo isto, ma non solmente!
A. Que ha illes ancora?
M. Cata uno pretende que su version del veritate es le version bon, le unic!
A. E con iste convincimento?
M. Illes non se ama! Pro amor del proximo illes non se ama! E sape a iste
puncto de mi vita que facera io?
A. Dice me!
M. Io me limita a supportar te, justo perque il es un vita que tu me veni
vicin . . .
A. Ah!
M. Ma tu jam sape isto! quante vices te lo diceva io? Ora io debe pensar a
mi advenir de homine commun.
A. E in iste projecto que pone tu?
M. Nihil! Io pensa que nostre Patre Eterne debe haber un barba de iste
bilbias, que servi a cata uno pro dicer lo suo, que io facera un simplice
cosa . . .
A. Cosa?
M. Io, de accordo con le Patre Eterne, non vole plus sentir de biblias e io
vivera, sin versettos, un vita de homine commun un poco egoista e un poco
epicureo, qual io es e io vole esser!
A. Io sapeva qual haberea essite le conclusion de tu parlar pro parlar!
M. Justo! E pro iste certitude que tu ha jam de me, que tu non te face
altere ideas de alcun sorta!
A. Io non sape plus perque io velia ancora super te!
M. Qui velia tu? Il non es ancora mi momento! Ma vade a facer un gyro!

Le morale: Le amor inter le homines es un stato de gratia que cata uno pensa
de haber in tasca e si ille se face vermente convincite, o Deo, que nos non
le incontra in nostre strata.

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp