From:
Peter Kovacs <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 30 Nov 2004 08:22:15 -0500
Io ha un idea ancora, ma realisar isto non es apte omnes:

Retornar al universitate, ubi tu studiava recentemente, e es ancora
cognoscite per alicunos (professores, o mesmo anque per studentes ancora),
(respectivemente scriber litteras al professores, per quales tu esseva
inseniate presentante interlingua), e offerer, que tu facerea lecturas
(cursos) super le interlingua de un occassion conveniente (p. ex.
conferentia linguistic organisate per le universitate, o cathedras
linguistic del universitate) con gaudio. Ma pro facer un tal lectura super
interlingua professionalmente exacte es apte solmente illos, le quales
studiava linguistica in ille univesitate (pro isto io scribeva, que facer
isto non es apte totos).

Ciao!

Péter Kovács