From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 19 Jun 2008 07:08:32 -0400
On Wed, 18 Jun 2008 15:11:22 +0200, Josu Lavin <[log in to unmask]> wrote:

>Car amicos,
>Io ha parlate hodie in voce durante quasi un hora con mi amico Ingvar
Stenström via Skype.
>Illo ha essite un bellissime placer pro me.
>Io non sapeva si io serea capace de parlar in Interlingua si longemente con
iste meraviliose e intelligentissime persona, ma ille me ha date tante e
tante confidentia e tranquillitate que io crede haber lo facite assatis
satisfactorimente.
>Bon, ille poterea dicer lo plus impartialmente que io, nonne?
>Un million de gratias, Ingvar, per iste hora de plen satisfaction personal,
e un altere million de gratias a Interlingua, perque illo lo ha facite
possibile.
>Imbracios amical a omne vos
>Josu Lavin, le Urso Basc del Montanias Cantabric
>
>--
>Archivos e disabonar: http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html

Qual periodo del die es le plus apte pro Ingvar pro conversationes longe
(mesmo durante quasi un hora)? Quando io parlava con ille recentemente (ille
appellava me), il era vespere e Ingvar non parlava longemente con me. Io
sape, in le vespere un programma fixe de Ingvar es vider le novas in le
television, o qualcosa simile, dunque alora on non pote calcular a un
conversation longe. Forsan in le postmeridie? Forsan in le antemeridie?
Forsan in le nocte? (Io sape assi, ille es active plus tosto in le nocte,
non durante le die).

Kovács Péter