From:
Jacques Dehée <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 9 Jul 2002 07:44:09 -0500
* * * * * * *
  Car Thomas,

  Gratias pro tu felicitationes.

  Io serea honorate que qualcunque parolas cruciate
  mie sia introducite in PANORAMA.

  Qual characteristicas o criterios son desirabile ?
  E quante quadratos x quante quadratos ?

  Io habeva componite parolas cruciate normalmente
  difficile pro INTERLNG ma le solution era inviate
  fulgurantemente per Mardy que io felicita e
  regratia cordialmente.

  Consequentemente io ha componite nove parolas
  cruciate con definitiones excessivemente difficile
  que non ha trovate solution.

  Pro qui vole ecce le mesme parolas cruciate,
  ma con altere definitiones, normal iste vice:

  Parolas cruciate 3 :

  Qui resolvera iste parolas cruciate interlingual ?

    1  2  3  4  5  6  7

 A) ?  ?  ?  ?  ?  ?  ?

 B) ?  ?  ?  ?  ?  ?  ?

 C) ?  ?  ?  ?  ?  ?  ?

 D) ?  ?  ?  .  ?  ?  .

 E) ?  ?  ?  ?  ?  ?  ?

 F) ?  ?  ?  ?  ?  ?  ?

 G) ?  ?  ?  .  ?  ?  ?

  7 x 7 quadratos (le quadratos nigre son in D4 , D7 e G4)

 horizontalmente :
 - A) Nomine de baptismo de un navigator
 - B) Residuo glutinose
 - C) Sentimentalmente attracte
 - D) Tres prime litteras de un pais african ;
      quadrato nigre ; sed ; quadrato nigre
 - E) Construera verticalmente; quadrato nigre
 - F) Reunion in disordine
 - G) Tres litteras ab Brasil ; quadrato nigre ; orient

 verticalmente :
 - 1) Persona interessate non professionalmente
 - 2) Archivos in mente que a vices dole.
 - 3) Felicitationes
 - 4) Infrequente ; quadrato nigre ; duo litteras de gnu
 - 5) Chemicalmente identic - 6) Grasses in disordine
 - 7) Vocales ; quadrato nigre ; formica anglese.

 Amicalmente,

 Jacques