From:
Date:
Thu, 13 Jul 2000 19:22:29 +0200
Mario Malaguti wrote:

> (1) le rotation del cultivationes era un technica evolutissime que in le
> decennios del tractores e del chimia del 1900 on ha simplemente oblidate
> pro contribuer al desertification de areas fertilissime.
> Ma actualmente nos ha globalisation e mundialisation. Sera isto ver
> progresso?
>
> Mario

In mi infantia on ancora practicava le cultivation
alternante (rotation de
cultivationes), al minus como ego lo memora mi avo
maternal lo faceva. Ego me
recorda que in un certe campo il un anno habeva
pisos et in un altere anno
avena. Ego crede que on ancora ha un certe rotation.

Si, in facto pro iste anno ego, toto per hasardo
comprava un almanac con non
solo informationes del dies et del nomines del
dies (correspondente le dies de
santos o alque simile que certo es plus
comprensibile), le phases del luna,
as- et descendentia del planetas etc. Salvo isto
il habeva in le vetere
almanacs bon consilios. Iste tradition es sequite
in le almanac que ego
comprava. Il ha un articulo edificante in re le
pollution de luminiscentia
causate per omne nostre lampas que impossibilita
le observationes del
astronomos.

In vetere tempores il habeva solmente tal
almanacas, le publication del quales
era le privilegio del editorial Almquist &
Wiksells in Uppsala, recipite del
Academia svedese, si ego me non equivoca.

Mario, il me vermente gaude que toto sta ben con
tu fratre!

Amicalmente