From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 24 Mar 1998 22:57:26 +0100
Es sempre gaudiose leger un message de un persona ab un pais con le qual
nos olim divideva le rege.

In mi juventute io apprendeva le polonese e precava un polonese, vivente in
mi citate (urbe) de adjuta. Ille me diceva:
"Tu non necesita un informate, tu necessita un medico! Le polonese es
troppo difficile!"

Iste discoragiante parolas non me discoragiava, ma io apprendeva parlar e
leger e a un certe grado scriber le polonese. Solo post haber ganiate un
certe fluencia in le lingua, io comprendeva le idea del latino classic...

Witamy do naszej grupy Interlingui, faktem najlepsza lista pocztowa w sieci
komputerowej!

Si io non ha oblidate toto iste mi linias debe significar:
Nos da le benvenite a nostre groppo de interlingua, de facto le optime
lista postal del rete computatorial!

(Io preca pardono pro le pollution lingual del texto polonese pro le qual
io possibilemtne me ha rendite culpabile. Le crimine era in omne caso
committite - como on dice in polonese - sin "premeditation".

Amicalmente

Kjell [log in to unmask]
Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87