From:
Date:
Sun, 16 Dec 2001 17:41:32 +0100
Mario Malaguti wrote:

> (...)  Sape tu? Con tote iste
> preoccupationes que nos lege a reguardo del Euro, del judices europee que es
> melior de illes italian (que nos time como le peste si illes es notorimente
> rubie), con le facto que nos ha Berlusconi . . . in conclusion pro illes de
> Treviso il se tracta sempre de dicer sin dicer, alteremente le europeos
> poterea dicer nos: a iste puncto nos non joca plus con vos!
> E le cisalpinos de Bossi poterea anque esser felice, qui sape?

Il es amusante que tu usa "europee" un poco como nos lo face. Toto in le union
que non es Svedia/Italia!

Secundo le radio le incontro a Laaken era un cosa sin tangibile resultatos. Le
commentos ci ha essite que le Union Europee sembla facer toto pro responder a
omne le prejudicios que on ha ci. Incapabilitate de venir a decisiones, forte
discussiones de cosas multo trivial.

Le providentia sape si il non poterea haber un rolo pro interlingua de junger le
humanos quotidian, qui non ha moneta pro pagar omne le traductores pro discuter
lor problemas con le Union.

Del altere latere le medios ci ama propagar iste imagine, ma non le facto que
nostre papas local (= bureaucrates local, parve humanos de potentia) a vices ha
debite ceder al decisiones del Tribunal de Europa, quando le individuo ha habite
ration contra un autoritate svedese!

Cellus
(Le tenebras coperi le terra justo nunc.)