From:
Gibrail caon <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 29 Jan 2008 20:24:40 -0300
Salute amico Josu!

Io personalmente usa "yo" quia illo es presente in le
Dictionarios de Interlingua elaborate in portugese et
io es del opinion que si qualcosa ha presentia in un
dictionario de Interlingua, tunc es quia illo pote
esser usate sin ulle error. Nota tu que io anque usa
"quia", benque io poterea scriber "perque"...
De plus, "yo" es le forma espaniol del prime persona
singular. Si in Interlingua il habeva le forma
portugese "eu", io non haberea torto in parlar lo,
nonne?
Ya, lo que io scribe es le opinion de un laico in
linguistica, ma anque de un amante de Interlingua
desde 2004, anno in le qual io lo cognosceva.

Salutes amical et excusa me qualcun eventual problema.
Gibrail

http://br.mail.yahoo.com/