From:
Paul Gideon Dann <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 14 Mar 2014 11:07:40 +0000
On Friday 14 Mar 2014 10:12:26 Kjell Rehnström wrote:
> Ora, interlingua ha su principios e il es recommendabile que on los
> seque.

Ha tu ja oblidate iste quotation de Gode, qui *fundava* le projecto de interlingua?

"Iste significa que omne detalios del structura de interlingua pote esser
re-examinate in le lumine del factos intra le sphera del Romania, e si
le conclusiones que on obtene assi non es identic con le conclusiones
formulate in le manuales fundamental de interlingua, on ha non solmente le
derecto sed le deber de facer se audite." (Gode)

> On pote naturalmente amplificar le base, introducer alcun plus de
> linguas, ma isto non cambia multo, e tal discussiones in mi opinion non
> appertine a iste lista. Ego recommenda que on funda un lista: Interlingua
> meliorate secundo le principios de Stan Mulaik. Il es un plenmente
> legitime discussion, ma non ci.

Nos face exactemente lo que voleva Gode: nos continua in le derecto original del
interlingua. Lo que nos face es simplemente un parte natural del projecto de recercar que
es bon interlingua.

Io es de accordo con le principios de Stan, mais illo su mesme applica solmente le
principios de Gode, e del interlingua. Il non es necessari parlar de ille como si su ideas
esseva completemente nove e estranie al interlingua...

In plus, io non sape proque alcunos parla como si nos vola facer grande cambios e reformas
in interlingua. Isto non es le caso! Io es simplemente cercante a meliorar mi comprehension
e uso de interlingua in le contexto del linguas fonte. Isto es perfectemente in le spirito del
interlingua! IALA a comenciate le effortia, mais Gode esseva clar que isto non esseva le fin
del recerca, e le IALA non debe esser le autoritate final in determinar que es bon interlingua
o non.

Ancora un vice: in un explication del principio illo mesme del interlingua:

"omne detalios del structura de interlingua pote esser re-examinate" (Gode)

Proque le interlingua non es un conlang completemente codificate, mais un lingua basate
super linguas fonte, e sequente los.

Paul