From:
Jacques Dehée <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 7 Feb 2003 09:08:02 -0500
Car Jay,

In veritate, le ideas del Testes de Jehovah non me disturba
e tu exprima illos raremente in Interlingua.

Quando mi memoria me restitue Interlingua, io essaya de
scriber in illo.

Io conosce e respecta la participation intellectual e financiari
american in la creation de Interlingua.

Io es un grande amico del Americanos

Concernante le linguas io pensa :

Le genio de un lingua non es proportional al numero de su parlantes.
Cata lingua es importantissime pro su parlantes, numerose o pauc numerose.
Cata homine es un universo de importantia absolute.
Cata lingua, cata dialecto, es un tresor ultra qualcunque estimation.
Multe median nationes son grandissime.

Tal es mi pensamentos quando io non es
sub le effecto Rellstrom.

Amicalmente,