From:
Date:
Tue, 6 Apr 2004 07:55:13 +0200
2004-04-05 kl. 23.16 skrev Ado Hall:

> Io crede que no. Io comprendeva que il se tracta de un referentia
> directe al execution de Jesus plus tosto que a un gruppo de
> christianos.
>
> Il pare que nos debe trovar iste annales (15.44.2-8).
>
> In re un puncto relate: Io ha recercate un manata de articulos super
> Flavius Josephus. E il pare que opiniones non es unanime re le
> (in)authenticitate del referentias a Jesus, mesmo inter
> non-christianos. Alcun copias ha evidente intercalationes plus tarde,
> tamen alteres poterea esser genuin... al minus secun le scriptores del
> articulos.

Isto es multo interessante. Un pensata me frappava quando ego legeva tu
message. Ante alcun anno ego audiva un representante del "More nordic"
un sorta de credentes in le asar (asatroende) in Svedia. Lo
interessante con illes, quanto ego comprendeva, es que illes non ha
alcun sorta de attitude etnic al cosa ma plus tosto lo vide aperte a
omne interessatos e que le culto es plus ligate al natura in le paises
nordic. Le interessante puncto de iste representante era isto: "Nos non
crede que Ódin o Thór vermente existe(va), nos nos solo turna al
tradition e modo de pensar apud le nordicos!"

Como le perspicace lector que tu es, Ado, tu naturalmente comprende mi
linea de pensar: "Il forsan non es tanto significante si Jesus existeva
o non, proviste que humanos crede in ille como portator e executor de
certe valores."

Si ego era un plus diligente humano il esserea tentative scriber un
roman(ce) de fantasia in re un mundo ubi le mundo de R. R. Tolkien es
le religion ubiquitose, e que humanos mantene que Frodo, Gandalf e
Strider (su svedese nomine era "Vidstige" (Passa ampliemente) in le
prime svedese traduction del trilogia del anello.) ha vivite e que le
Medieterra era un realitate! Ma le mundo essera salvate de un tal
horror, viste que mi pigritude principal pone obstaculos a un tal cosa
:-)

Kjell R