From:
"J. Bowks" <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 12 Sep 2009 09:43:56 -0400
Car Josu,
Io applaude multo tu dedication al projecto! Per favor explica plus
como nos pote adjutar le causa.

Il me place multo anque poter extender mi salutationes amical a te.

Continua con le bon labores sempre con le sapientia que il ha multe
amicos que apprecia multo tu labor.

Con un forte imbracio de urso,
Jacinto (Jay B.)