Date:
Mon, 12 Jan 2004 14:58:51 -0800
Martijn Dekker ha scribite:

"A causa de circumstantias personal io non succede
multo ben con gerer le Servicio de Libros pro le
momento. Io plana acutalmente de eliminar le arretrato
de ordines ante le fin del mense de januario 2003."

---

Ben que io sape que multes opponera iste suggestion,
io propone que nos comencia un programma pro eliminar
le Servicio de Libros e montar omne su textos in un
sol depositorio electronic in le rete.

Un tal depositorio electronic eliminarea le tempore
necesse pro inviar iste textos a lor usatores e
esserea un tremende beneficio pro le uso expandite de
interlingua.

A me placerea multo haber accesso a iste textos, ma io
non ha le moneta pro compar los.  Negar a me (e a
alteres in mi position economic) accesso a iste textos
es, tout simplemente, un forma de discrimination inacceptabile.

Yahoo! Hotjobs: Enter the "Signing Bonus" Sweepstakes
http://hotjobs.sweepstakes.yahoo.com/signingbonus