From:
Emerson S Costa <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 16 Oct 1998 11:39:46 -0200
Salutes, Mike, Sig et al. :^)

Io crede que il non ha un modo per le qual le usatores pote deler messages
ja postate a INTERLNG. Io poterea facer lo, ma le maniera que io cognosce
pro facer lo es multo "travaliose". Io deberea interrumper le activitate
del lista, recuperar le archivo del mense ab le servitor, localizar e deler
le message indesirate, reinviar le archivo al servitor e liberar le
lista... Uf! :^P

Le solution, alora, es esser caute e releger attentemente le message ante
inviar lo al lista. Totevia, si mesmo assi on detecta un error in un
message ja inviate, on debe evitar reinviar le message complete...
specialmente si le message original es grande! Un simple paragrapho
explicante le correction es sufficiente.

Cordialmente, ;^)
Ensjo.

Mike Ramsay scribeva: