From:
"Jimenez, Arturo" <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 6 May 1999 08:25:26 -0500
> Jan Årmann scribeva:
>

> 2. Argumentos pro un "Unilingua" como George e io los reguarda.
>
> 2.1 Como Allan ha demonstrate on debe accentuar le hereditage latin e
> hellenistic in le linguas europee (mundial). Le etymologia, le affixos,
> etc  narra un historia interessante que pote appellar.
>
> 2.2 Le probabilitate alte que le lector pote recognoscer grande partes
> del vocabulario es importante.
>
> 2.3 Que le lingua ha un orthographia que es multo proxime al
> pronunciation es desirabile. Nulle phonemos que es difficile a
> pronunciar pro certe usatores.

        Ma interlingua ha duple ortografia... ph = f, ch = c, th = t, rh =
r. Es isto desirabile quando on vole diseminar lo?

> 2.4 Nulle o pauc irregularitates del grammatica que debe esser simple.

                Multe pauc irregularitates es desirabile. Un altere vice io
pensa que nos debe usar le regulas del plural pro tote le parolas sin
importar lor origine. La grammatica de interlingua es simple proque es plus
germanica que latina.

> 2.5 Vocabulario ric ma non troppo redundantia (troppo de synonymos)

        Ci io ha trovate alcun problemas, proque cata uno de nos tende a
'personalisar' su vocabulario de interlingua. Alcun persona ha
decite/scribite que le vocabulario de interlingua es le vocabulario
international e que illo non pote esser limitate. Certo es que un del
richessas de un lingua es su vocabulario, ma un vocabulario troppo expandite
non adjutara ja que le apprender interlingua devenira dificile si il ha
plure sinonimos...

        Pro finir mi e-posta de hodie, io vole adder que le septimana
passate io ha parlate con un linguista del Universidad de Sancte Tomas
(Houston), e io ha demandate su opinion super le linguas international. Io
era multo surprendite de saper que mesme pro le linguistas il non es clar lo
que es un lingua international. Iste linguista pensava que un lingua
international eliminarea le linguas national!!!

        Gratias pro le attention a iste e-posta.

        Voste amico mexican,
                                        A r t u r o