From:
Date:
Fri, 7 Feb 2003 16:15:20 +0100
Mario Malaguti wrote:

> Car Kjell R., amicas e amicos,
> a vices, quando io ha tempore, io continua a leger le messages de iste lista. Vos sape: io ama interlingua! Illo es como un droga pro me.
> E totevia, quanto es fatigante leger usque al fin le messages que vos invia durante iste ultime periodo!

Quando nos ha tanto amusante correspondentes in le lista como Jaque, al minus io pote facilemente tolerar le facto que nos habeva sol mmmm, ma minus 17 grados C heri e minus 12 hodie - ma con sol.

In un tal situation on debe consolar se con un poco de amusante messages. Le bon Jaque qui me appella le Vipera esperantista gania clarmente le premio! Pote on altero que gauder?

Nostre car Jaques ha certo sequite alcun messages que io scribeva in un gruppo pro esperantistas. Io considera esperanto un lingua tanto como interlingua, pejor, naturalmente, ma le usar o non usar un lingua pro rationes politic o sectarian es solo stupiditate. On lo usa quando necessari.

Il ha nihil estranie con isto. Lingua es communication, e viste que io trova que interlingua servi mi besonios de communication melior que esperanto, io usa interlingua. Simple, clar, nulle problema.

Imagina qual avantage il esserea a interlingua si omne le esperantistas subito trovava que _interlingua_ es le lingua pro me!

Kjell Vipera R