From:
Luca Ghitti <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 28 Jul 2002 09:47:29 +0200

> In "Polityka", un de nostre tres grande magazines septimanal io ha justo
> legite un articulo alarmante super Italia - aqueductos sic in Sicilia,
> robatores de bagages in aeroportos, troppo car restaurantes que "non
> sape" como calcular le euros, gruppos de romanian minores-pickpockets in
> le stratas de grande urbes. Il manca solmente le cadita del Turre de
> Pisa...
> Por poloneses qui semper ama Italia e vide lo como cuna del civilisation
> e cultura europee tal informationes son choccante.
> Pawel
> [...]

Car Pawel,
forsan Polityka exaggera un poco re le problemas que il ha in Italia.
Securmente le carentia de aqua in Italia meridional es un grave problema, ma
isto ha semper essite un problema, etiam in le passato; isto non es un
problema de hodie!. Le robatores e le criminalitate in le grande citates
existe non solmente in Italia e le problema de como calcular le precios in
euros es commun in tote
eurolandia, io crede. Le difficultate principal es le calculo del resto, nam
le precios son tote in euros.
Le turre de Pisa, hodie, post le ultime labores de consolidation, ha un
optime salute e io spera que illo remanera "pendente" pro longe tempore
ancora! :-)

Io vive in un parve village touristic e le problemas es semper: traffico,
pollution in le silvas e in le torrentes, nimie ruito nocturne; ma le vita
de mi village remane simile etiam in iste menses de grande affluxo
touristic.

Non time car Pawel, le touristas estranier pote venir in Italia con fiducia;
nos les attende semper con amicitate e sympathia. Como semper Italia e le
italianos ha multo a donar al estranieros! :-)
E in tal maniera nos ha multo de apprender ab illes!

Luca Ghitti