From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 3 Nov 2000 08:48:14 +0100
Horacio,
le mundo deveni un unic pais, assi illo que non place in Argentina
corresponde a illo que non place in Italia, ma a un parte solmente del
personas.
Le democratia es un belle solution, antiquissime.
Il es le personas qui vide plus in avante, qui resta ubicunque un minoritate.
Depos tu lista in Italia nos elege anque le consilios del quartieros. A
Treviso nos ha cinque quartieros.
Assi, cata uno se illude de viver un democratia.
Belle isto!

Belle le fossile politic! Que dicerea vos de foxile politic? Ab anglese
foxily furbamente, io intende!

Mario