From:
Date:
Sun, 4 Apr 2004 16:32:32 +0200
2004-04-04 kl. 15.33 skrev Ado Hall:

> Il ha evidentia exter le nove testamento que Jesus viveva nonne? Inter
> altere documentos il ha le testimonio del historico judee Josephus.
> Isto non te satisface?

Ego legeva del libro essayo in le edition del rete de nostre jornal
local, Upsala Nya Tidning, e ego pensava que le tema es interessante,
pro isto ego condivideva lo al lectores de interlng.

Il me sembla que un simile cosa era anque pertractate in le libro "Out
on a limb" per Sherley MacLain, la qual on forsan non pote accusar pro
esser un teologo. On pote vider lo como le notitias que era in le
jornales in mi infantia sub le rubrica "Crede lo, si tu vole!"

Forsan on debe vider lo como belletristica e non teologia.

Kjell R