From:
Date:
Thu, 30 Jan 2003 09:43:46 +0100
"Harleigh Kyson Jr." wrote:

> (...)
>
> Io crede que il esserea interessante vider lo que vos
> vole scriber sur isto.  Ma il ha multe sectores de
> nostre population que odia le Statos Unite.
>
> Il es ben possibile que ante multe tempore nos va
> comenciar un nove guerra mundial.

Il sembla que guerras sovente occurre proque le gerentes
in un pais misjudica actiones prendite in un altere pais
e pro isto comencia le guerra. Il sembla anque que
movimentos de pace soventemente es misinterpretate...

Le interessante question es in qual grado le occidente in
general es interessate in, pro exemplo, un democratic
Russia o un democratic China ubi el mercato e le excambio
de opiniones es equalmente libere como los in le
occidente.

On pote questionar si le Statos Unite es interessate in
un ben integrate Union Europee que ha un libere mercato e
nulle doanas protective.

Il es mi opinion personal que _omnes_ profita de un
maximo de paises con libertate e con un relativemente
libere mercato. (Ego scribe "relativemente" namque il non
existe un sol pais ubi le mercato es totalmente "libere".
(Un question le qual ego lassa al habile economistas de
explicar).

Kjell R