Date:
Wed, 11 Mar 2009 19:01:46 +0100
Car amicos,

Hodie io ha inviate al imprimeria Lulu in Espania le manuscripto
del secunde edition del "Dictionnaire Français-Interlingua".

Durante 7 menses io me ha occupate cata die del revision del DFI,
corrigente plure errores e introducente centenas de nove entratas e
multissime nove exemplos, phrases e locutiones.

Pierre Morin de Quebec ha potite corriger un grande numero de
incorrectiones typographic.

Iste nove edition de 545 paginas A4 (95 plus que in le prime edition)
con circa 52 000 entratas pote esser commandate presso le imprimeria
Lulu cliccante le adresse electronic: <stores.lulu.com/interlinguaUMI>

Le precio del DFI es 30,00 euros
Le posta postal pro clientes in le zona del euro es 5,76 euros

Personas qui non pote o vole commandar iste dictionario per un
contacto immediate con Lulu, pote commandar e pagar a mi adressë:
P.Cleij, Kometenlaan 38, 3721 JT Bilthoven ([log in to unmask]).
In un tal caso le precio del libro es 30,00 euros + 5,76 = 35.76 euros.
Contacta me pro reciper information super le modos de pagamento.

Salutes
Piet Cleij