From:
Date:
Wed, 2 Dec 1998 19:41:59 +0000
Car Simon co-novicio,

non ha tu 18 annos? Diverte te e recrea te! in le significato que io
describe al pagina http://www.telegrupigi.com/interlingua/199811041.htm.
Oncle Mario, hodie, vene de haber machinate un picarada.
Io es ite in le domo del esperantistas in Italia e ibi io ha aperite un
lista (a newsgroup) re interlingua. Illes son vermente hospital e liberal.
Illes son le radicales de Marco Pannella.
Io ha jam inviate iste message:
"Car Amicos,
io vos da le benvenita al lista de cultura interlingua, le lingua auxiliar
international que io considera como le italiano international.
In synthese: interlingua es le producto de linguistas international de
hodie (1923-1951) que, sin inventar le nihil de adjunger al complicationes
de hodie, ha studiate le realitate linguistic de nostre mundo, ha extrahite
le parolas jam international ab anglese, espaniol, francese, italiano e
portugese (germano e russe si servi) e, depost haber los adequatemente
normalisate, illes ha los inserite in un systema rational e coherente, de
aspecto del tote natural, de facile utilisation e comprension  de parte de
persona de media cultura, systema prompte al uso international in omne
campo del activitates human.
Il es possibile sustener que illes ha realisate un discoperta del latino, e
alsi que on ha individuate le vocabulario international que debe observar
regulas de uso international, del altere late multe facile.
Ha tu jam comprendite isto que io ha scribite?
Multo ben, alora scribe me mailto:[log in to unmask] e inscribe te a iste
lista e nos parlara  de Interlingua.
Con mi optime salutes
Mario Malaguti
Secretario del AIPI - Association Italia Pro Interlingua
31100 - Treviso, Strada Bibano, 9 tel. 0422 303661
e 0422 420790 - fax 0422 420789
http://www.telegrupigi.com/interlingua/aipi"

Car Simon co-novicio, pensa tu que io debe ir in punition? Veni e parla nos
de DD. HH. e de illo que tu vole, nos habera un lista radical!

Pro inviar message a iste lista ci
mailto:[log in to unmask]
Pro inscriber te al lista, ma il non es obligatori, usa tu programma de
newsgroup, como Microsoft News ©, o Forté Free Agent ©, e al server
news.agora.it subscribe le newsgroup agora.cultura.interlingua.
Io ha etiam un parve sito personal al adresse
http://www.agora.it/M.Malaguti/home.htm.
Le fin de septimana passate io habeva scribite un message pro te super mi
nove amicos chilenos. Io es in retardo, ma ora io te lo inviara.
Le vita es como le lista, ma tu non renunciar jammais. Le sol que perde es
tu, como sempre in le vita in iste casos.
Alora "Io me frica!" e tu?
Ciao

Mario Malaguti