From:
Date:
Tue, 10 Jul 2001 19:58:03 +0200
"Alexander E. Kirpichev" wrote:

> Salute!

> Ma io pensava, que "ego" era pronomine normal in greco.
> Psychoanalyse es un scientia moderne e non pote ha un "copyright" pro le
> parola!
> E forsan "ego" es plus international pronomine, que "io" o "yo"!
> Tamen, io non es un linguista (solmente interlinguista amic) e non pote
> esser un autoritate in tal questiones linguistic.

Ego ha amusate me facente le demanda a varie personas qui non es
specialmente interessate in linguas in general, le resultato es que quasi
omnes comprende que _ego_ debe esser _*io_ sed nulle comprende _io_.

Si interlingua va esser le linguage del parolas international e non solo
alcun sorta de italohispanoportugese il ha al minus un parve preferentia
pro ego, alminus apud me.

Cellus, dicente le gratias pro le supporto (podderzhka).