From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 31 May 1999 22:50:17 -0400
Car Horacio,
io spera que Allan me permitte responder a isto...
quando Allan invia messages al lista il es multo
particular de que illos pare exactemente como ille
los intentiona esser presentate... pro illo Allan vole
que tu usa le Currier 10 jam que ille usa iste "fonte"
in su message...

Isto usualmente non es un problema. Si tu vole
tu pote usar altere "fontes equispatial" (fonts
having equally distant spacing).

Allan gusta de usar columnas a vices. Le spatio
inter columnas es importante pro poter vider le
relation inter listas de vocabulario que ille
presenta saepe.

Io spera que illo representa le intentiones de Allan,
le qual al mesmo que le mies, poter esser non
solmente comprendite passivemente ma reguardate
con le mesme oculos, synopticamente :-) que ille vole
illos son acquirite.

Ille es un grande usator del ascii, como io, e io
lamenta le multe formattos de email nunc
in existentia. Con tante formas de representar
lo que on vole dicer, le message alcun vices
es totalmente perdite in le methodo de
transmission... in isto nos alsi necessita un
interlingua pro le difussion de messages...
usante solmente ascii e un fonte equispatial
on poterea meliormente presentar su ideas
in forma comprehensibile per altere personas.

Amicurrialmente,
Jay B.