From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 2 Mar 1999 16:28:57 -0500
: Thomas Breinstrup Subject: Le ordine del characteres
>Car omnes.
>[...] Io dunque vos pete explicar me, como face vos,
>quando vos vole scriber litteras accentuate.
>
>Con mi optime salutes acute
>Thomas

Salute, Thomas, quando io vole scriber accentos
io quasi sempre scribe in espaniol... e in espaniol
on usa le accento acute e le tilde (/ e ~) e alcun
vices un umlaut (**)... Pro poner iste accentos in
un documento io cadeva in le habito de usar le
numeros del ascii... on solmente necessita premer
le clave ALT e le numeros al latere del  clavitor
(keyboard:-)

á = Alt + 160
é = Alt + 130
í = Alt + 161
ó = Alt + 162
ú = Alt + 163
ñ = Alt + 164
¿ = Alt + 168

In Winword on pote usar le Tools/Symbols e inserer
characteres special in un documento, ma habente
facite le routina de usar le ALT, io trova iste maniera
plus instinctive e rapide.

Amicalmente,
Jay B.