From:
Date:
Fri, 22 Sep 2000 07:34:15 +0200
MARIO MALAGUTI wrote:

> Quando io non favori uno qui tenta de usar mi lingua e io non me adequa a su
> nivello, io es simplemente uno impolite.
>
> Mario

Ego non es certe que ego comprende correcto, ma in principio, si tu incontra un
persona qui proba parlar italiano a te, le melio es certo usar le italiano
standard si multo que possibile. Mi experientia es, et probante parlar in
altere linguas et ascoltante non-svedeses parlar le svedese, que nostre
cerebros es excellentemente ben equipate pro adaptar se a un nivello que
functiona pro le interlocutor.

In principio, como un consilio strategic, non hesita usar le lingua scripte,
que tu ha apprendite in libros, illo sembla haber - malgrado lo que le
filologos moderne sole dicer - un plus alte status que le lingua parlate. Con
le tempore quando tu practica le lingua estranier in su ambiente, tu va
apprender le lingua colloquial.

Amicalmente

Cellus P.