From:
Date:
Mon, 20 Aug 2001 16:47:14 +0200
>From: Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
>Date: Mon, 20 Aug 2001 14:08:25 +0200
>
>Il es un poco de acrobatia. Como pote tu e ego interessar le scholas re
>interlingua?

>Lo stesso qui!
>
>Cellus

Perfecte italiano!

Car Cellus io lege tu responsa durante que io debe sequer un altere
problema. Io vide anque que tu ha inviate un secunde message que io non ha
ancora legite.
Totevia io debe dicer a tote le amicos del lista, in particular a mi
compatriotas, que in le passato io non legeva jammais un analyse assi
complete, correcte e honeste.
Io spera que isto non  sia jam le fin.
Isto me place e de isto nos, si nos volera dar un senso a nostre parolas, si
nostre parolas non debera restar solmente parolas, de isto nos debe partir.
Practicamente ab nihil.
Ora si nos vole, nos potera unir nos un un action de voluntariato que,
ponite le bases pro producer contactos in varie paises, potera facer un
parve projecto, un defia, de presentar como tal, sin enphases, perque forsan
nos potera connecter un schola de un pais con illo de un altere con le uso
de interlingua.
Io continuara re iste thema, ciao

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp