Io non crede que tu assumption es correcte. Io es un
homine vegetarian (e ha essite un vegetariano le major
parte de mi vita, post 1979 quando io habia 16 annos) e
approxime 50% de mi amicos plus car son vegetarianos.
Illos include e homines e feminas, in numeros plus o
minus equal. Isto es un bon cosa, perque vegetarianos
generalmente ama altere vegetarianos, e felicemente il
existe un homine vegetarian e heterosexual por cata
femina vegetarian e heterosexual--tote mi inamoratas
post le etate de 16 ha essite vegetarianos, includinte
mi preciosa amor Rosa.

Io considera tu commentos re le ALF (Animal Liberation
Fronte/Frente pro le Liberation de Animales) bizarre, e
io non es secur si illos era disingenuose. Si tu non
pensa que un numero significante de vegetarianos apoia
le ALF, il non ha un ration pro mentionar lo. E io, qui
admira le actiones del ALF (como un grande numero,
forsan le majoritate, de vegeterianos) necessita protestar su referentia a "terroristas." Illes non usa
violentia contra personas o altere creaturas vivente,
ma interferi con le tortura e abuso de viventes, e
quando il es possibile illes libera le victimas ab lor
persecutores. Es isto terrorismo?

Amicalmente (mesmo si non in acordo),
-Julio