On Mon, 12 Jan 2004 14:58:51 -0800, [log in to unmask] wrote:

>A me placerea multo haber accesso a iste textos, ma io
>non ha le moneta pro compar los.  Negar a me (e a
>alteres in mi position economic) accesso a iste textos
>es, tout simplemente, un forma de discrimination inacceptabile.

A me placerea multo haber accesso al modello summe del nove computator
Macintosh G5 costante in excesso de US$10.000, ma io non ha le moneta
pro comprar lo. Negar a me (e a alteres in mi position economic) accesso
a iste essentia del vita es, toto simplemente, un forma de
discrimination inacceptabile.