Il 09/11/06, Martin Brüggemeier<[log in to unmask]> ha scritto:
> [...]
> Que epense le alteres re iste thema? Secundo mi opinion, le extistentia
> del linguas fonte (e del parolas international in ille linguas) non
> suffice. Anque Interlingua mesme debe sempre disveloppar se e esser
> usate.
>
> Salutes,
> Martin Brüggemeier

Probabilemente le senior Stan ha ration: le die que interlingua sera
usate activemente per milliones/milliardos de personas illo habera su
proprie vita e lassara le umbra del linguas fonte.

Del altere latere, io pensa que equalmente in ille caso interlingua
deberea esser fidel al linguas fonte, assi que illo habera semper su
simplicitate de fundo (e su comprensibilitate a prime vista).

Futuristicamente
Giovanni