Io es toto de accordo que Wikipedia non es un loco pro propaganda!

Io ha notate que le articulo super interlingua anque contine multe partes
propagandistic. Vide puncto 15 e 16 del pagina de discussion:

http://en.wikipedia.org/wiki/Talk:Interlingua#Serious_neutrality.2Fveracity_issues

(Puncto 15 scribite per me in junio de 2008.)

Martijn, quando va tu deler ille partes propagandistic?

Amicalmente,
Lars

--
http://falcatorrosa2.blogspot.com