From:
Date:
Thu, 17 Jan 2002 06:22:22 +0100
Scribe Dussart-Marcosanu <[log in to unmask]>

>Es anque possibile studiar le interlingua "(in francese)", gratias al sito
>del UIF (union interlinguiste francese).
>Re le tema abbordate per Alberto, io consilia visitar
>http://www.interlingua.com.fr/fragramm.html#advnum ubi se trova un exemplo
>del "nuance" inter le uso de adverbios in -o o in -mente.

Io ha trovate iste sito interessante. Un belle confusion!
Confusion?
Si! Pro me naturalmente! Le sito es un bon exemplo de labor pro interlingua.
Es io, con mi francese, lingua que io non sa plus scriber quando io lo
sapeva facer e bastante ben, totevia 45 annos retro.
E ora con iste paginas in francese e interlingua?
Io non comprendeva plus illo que era francese e illo que era interlingua, il
me pareva le mesme cosa!
In plus se adjunge mi dialecto e io me trova tres formas diverse e totevia
multo simile. Un belle confusion!

Io visitara iste paginas con multe attention e forsan il sera le vice que io
reprendera contacto con le francese. Gratias pro iste labor.

Ciao,

Mario

Mario Malaguti

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer dall'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp.