From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 23 Apr 2005 20:14:10 +0200
Thomas Leigh wrote:

>Salute,
>
>Io crede que forsan alicunos de vos me cognosce; io ha gaudite de leger
>interlingua durante plure annos, e nunc finalmente io ha comenciate
>aprender illo. Io ha alicun questiones -- forsan illos es demandate
>frequentemente, io non sape, ma io non trovava le responsas, assi io
>spera que alicuno hic volera adjutar un comenciante.

Salute Thomas!
g es pronunciate quasi sempre como g ante a, o, u. Per consequente il ha
le mesme pronunciation ante e, i, y. In le compositos -age, -gia le g =
j; per consequente viage = viaje, viagiar = viajar. In iste caso le j ha
le mesme pronunciation como j in anglese "just".

On pronuncia "sc" + e, i, como "sts". On ha anque le possibilitate
pronunciar lo "s" si "sts" es troppo difficile.

Le parola "ecce" es pronunciate "éktse".

Amicalmente

Kjell R