From:
Gibrail caon <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Thu, 17 Jul 2008 14:26:36 -0700
Salute, amico Chamavian! ==== precedera mi responsas, pro evita confusion de citationes.

====Ha tu ja lecte le libro de A. Gode "Discussiones de Interlingua"? Yo lo ha et illo monstra un Alexander Gode assatis flexibile, in le qual ille condemna le "idolatria linguistic" et mesmo le concepto de "lingua universal apte pro le pace mundial". Yo crede que es un libro que te placerea.

> Comprende ben: io non vole cambiar le base de IA, io non
> vole cambiar le idea,
> de facto io non vole cambiar quasi nulle cosa a IA.
> Poner questiones e dubitas es sempre bon, no, necessari, si
> illo non sia
> appreciate o non permite, nostre "latino nove"
> sera tanto morte que su
> antecessor classic.

===In mi opinion personal, yo semper ha accreditate que espaniol et portugese, ultra idiomas unic, nederlandese et romanian anque deberea esser linguas fontal. Nederlandese proque illo esseva un lingua colonial que influentiava in le passato et le romaniano por le obvio: es un lingua latin. Toto isto sin discartar le importantia del latino classic in casos extreme. Per exemplo, pro reimplaciar "uxor", on poterea analysar le linguas iberic (portugese = mulher/ espaniol = mujer) et le italiano, que contene "moglie". Per le prototypo, un alie parola pro marita serea "mulier". Partialmente, qualcun ideas de Stan Mulaik me place.

> Que "nos" ha ja attingite con IA, esque illo es
> sufficiente? Esque le
> propagation de IA pote esser appellate un successo? Esque
> nostre lingua
> amate ha un futuro prospere, veniente le via illo ha ite
> usque hodie?

====Ad me hodiernemente, il independe si Interlingua alquando devenira un lingua international o no; yo lo vide como un "lingua national in potential" et mesmo como "le filia/granfilia cadette del Latino". Illo mesmo poterea alquando, haber personas qui lo parlava maternalmente. Esperanto, que es un lingua schematic, lo ha. Proque non, Interlingua?
Si yo poteva, yo facerea de Interlingua le mi secunde idioma.

Salutes de Brasil
Gibrail

http://br.new.mail.yahoo.com/addresses