From:
Ado Hall <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 24 Jul 2008 17:51:03 +1000
Va ben. Io leva me al defia! :)

A mi aviso, Interlingua es fundamentalmente le obra de IALA.
Naturalmente, le obra es basate firmemente super principios clar e
objective. E IALA nos ha date clar lineas de guida pro extender le
vocabulario. Tamen illo resta le obra de IALA. Un altere gruppo de
linguistas poterea producer un lingua similar con le mesme nivello de
objectivitate e similarmente clar principios re le extraction de
vocabulario. Sed iste lingua poterea haber parve differentias - pro
exemplo, le accrescimento del numero de linguas fontal con le
consideration del linguas espaniol e portugese qua linguas de fonte
plen e separate, e le addition del romaniano, e etiam un grammatic
plus complexe - plus proxime al linguas romance etc.

In consequentia, io considera le vocabulario de Interlingua esser le
IED plus le parolas international additional que on ha extrahite secun
le principoios de IALA depost le publication del IED in 1951.

Si - "le vocabulos del IED debe sempre esser parte del vocabulario de ia"

--
cordialmente
Edo