Date:
Thu, 21 Aug 2008 22:56:41 +0200
Bent, multe gratias pro iste vermente instructive littera. Sin cognoscer lo
(le littera), io jam sapeva que iste esseva le pensamento del prof. Gode.
Bon, io opina que post isto nos debe revenir a usar INTERLNG solmente pro
debattos in re le actualitate o le cultura general o le promotion de
Interlingua. Nos deberea incoragiar de plus qui se approcha per le prime
vices a Interlingua, e demandar nos quia iste personas esseva attrahite a
IA. Specialmente le personas non-romanzophone.

robocap

Le sequente nullemente es un contribution al presente debatto, ma in