INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Rodolfo Jofré <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 21 Jun 2010 16:23:09 -0400
Salutes!

Io vole (e  io crede que pote) adjutar a Chetan. Le curso de conversation es
assatis longe... ma io pensa que Chetan poterea scriber me directemente pro
non disturbar le liste.
*I want (and I think I can) help Chetan. The conversation course is quite
long... but I think Chetan might write directly to me so as not to disturb
the list.
*
Peter, io non sape si Chetan es abonate a le liste, ma in caso que ille non
es abonate, es que tu pote re-inviarle iste e-posta, per favor?
*Peter, I don't know if Chetan is subscribed to the list, but just in case
he is not, would you please forward him this email?*

Chetan: tu pote scriber me a [log in to unmask]
*Chetan, you can write to me at [log in to unmask]*

Amicalmente
*Friendly*

Rodolfo A. Jofré
Temuco