From:
"P. Castellina" <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 24 Dec 1998 08:27:13 +0100

Io desidera pro vos omnes un belle periodo de festas insimul a vostre familia e amicos. Que vos retrova con illes le calor que iste mundo non offere. Que le nove anno vos porta belle e bon fructos.
1999 essera de novo le anno del conferentia international de Interlingua e io attende con grande placer le opportunitate de participar a illo. In le nove anno io spera de haber plus de tempore pro Interlingua, super toto in provider al italophonos le secunde parte de mi vocabulario, illo es interlingua-italiano. Non solmente isto, ma absolutemente io volerea comenciar le multo attendite traduction in Interlingua de altere partes del Biblia: un obra que demora in mi corde desde multe tempore. Io semper debeva deluder qui me demandava si finalmente il ha un Biblia in Interlingua. Il es difficile, tamen, facer promissas cuje complimento on debe semper postponer. Que istos non sia pro me le traditional promissas vacue del comenciamento de un nove anno!
Ancora, bon desiros a vos omnes.
Paolo

Paolo Castellina,
E-Mail [log in to unmask]
http://www.castellina.org
casa: Montaccio, CH-7605 Stampa
tel. 0041,81,8221069
ufficio: Via principale, CH-7604 Borgonovo
tel. 0041,81,8221145