From:
Jan Armann <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sat, 7 Jun 1997 09:30:22 +0200
Car interlinguaistas!

FUNDO GENERAL
Nostre conferentia in Strasbourg ha attrahite plure interessatos qui
desira participar ma ha difficultates grande a pagar le viage e le
costos del conferentia. Specialmente nos ha alcun juvene homines in
Europa Est qui son ben qualificate e qui certemente va dar nos grande
avantages in le futuro in le propagation de nostre lingua. Nostre
administratores ha moneta pro alcun stipendios ma illo non es
sufficiente pro pagar pro le personas hic infra mentionate. Nostre
secretario Piet Cleij ha me consiliate scriber iste message at te. Le
message de Piet a me es attachate al fin de iste message.

MI MESSAGE ES:
TU POTE DONAR ALCUN CENTOS DE FRANCOS FRANCESE (FF) PRO TAL STIPENDIOS.
INVIA TU INTENTION RAPIDEMENTE A PIET CLEIJ E PAGA LE MONETA AL CONTO
QUE PIET TE ADVISA! Naturalmente tu pote stipular conditiones pro le
usage de te moneta. Ma io opina que tu debe lassar Piet distribuer lo
con su bon judicamento al supplicantes. Le cosa es urgente - Piet non ha
multo tempore pro tote le cosas organisatorial pro le conferentia.

PERSONAS ACTUAL
1. Tania Tkachenko e su patre Alexandr, Ukraina. Monetas son reservate
pro le costos in Strasbourg ma non pro le viage. Alcun de nos rememora
nos iste personas qui participava in Praga. Ambe insenia interlingua in
su urbe residential in classes organisate. (Io, Jan, ha donate un
stipendio pro Tania ma io non pote donar plus moneta.)

2. Simona Acsinte e su fidantiato Florin Sunel es studentes romanian.
Argumentos:

        A. Illes ha contactate Toma Macovei e ha declarate lor preste a adjutar
        Toma a arrangiar un viage insimul con ille. (Toma es un de nostre
personas
        multo prominente qui ha scripte plure obras in interlingua. Ille nunc
ha un nove      que ille desirea presentar in Strasbourg. Ille es un vetule
homine.)

        B. Illes son preste a contribuer al conferentia con demonstrationes de
        equipamentos pro ascoltar interlingua parlate via le WWW. Illes ha
        contactate Frank Pfaff re isto.

        C. Illes son active, juvene personas qui nos besonia in nostre
        propagation de interlingua in Europa Est.

ALCUN PAROLAS FINALMENTE
Tu rapide contribution es multo laudabile. Illo causara utilitate e
gaudio grande. Invia tu message a Piet NUNC!

Jan
(qui va participar in Strasbourg e functionara como un secretario e
demonstrator de Internet)
--
Jan Armann
Fagelstigen 21; S-904 21 UMEA, Sverige (Sweden)

LE MESSAGE DE PIET CLEIJ: