From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 23 Mar 1998 21:06:55 -0500
Salute Pawe,
io non memora me si io te diceva benvenite
previemente al lista... Mais il es un placer
saper que il ha un persona de Polonia con
nos al lista. Il es multo interessante leger
tu pensamentos in re le situation del lingua
bel international in le paises slavic, como
Polonia lo es.

Io crede que le historia del ecclesia in
Polonia ha alsi un influentia importante
pro le reception del fonte commun de
vocabulario international via le Latino
classic. Forsan, mais io poterea esser
un pauc drastic in mi conjectura, non
es il ver? Mais quando on considera
que le altere paises slavic ha un multo
plus slavonic/grec influentia, il es alsi
ver que le occidentalitate de Polonia
es plus apparente. Que tu pensa?

Sincer e amicalmente,
Jay B.