From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 9 Mar 2000 00:45:51 -0500
>Io ha volite
>solmente exprimer mi opinion personal: le fundation de un tal club (con
>votationes) me pare completemente inutile e anque contrari al spirito
>liberal in nostre rangos.

Car Piet,
si le spirito esseva tanto liberal nos non guastarea
tanto effortio in arguer pro o contra le uso de [ego]
per un persona que ha le derecto de usar le parola in
qualcunque forma ille vole assi que ille lo usa in le
guida del usage presentate como acceptabile per le
IED. Io crede que il es un situation ubi le Academia
es establite sin le influentia del vetule guardia del
Interlinguanos e que isto nunquam ante esseva facite.
Ben, il ha un nove opportunitate pro omne cosas.
Nos non necessita le critica de personas non interessate
in le Academia, mais nos si necessita le critica de personas
que vole exercitar un spirito de cooperation pro le
promotion de Interlingua. Como un gruppo active,
le Academia es nunc un del plus democratic entitates
que representa Interlingua in tote le mundo. Nos
admitte que nos pote usar le Interlingua in qualcunque
forma cata persona ha gusto de usar lo, mais que omne
que vole esser un active publicator de materiales pro
le promotion de Interlingua sub le auspices del Academia
debe acceptar le standard usage tal como presentate in le
lingua vivente in publicationes como Panorama. Isto es
un question que nunc necessita esser decidite. Le resultato
del votos super iste question essera final ante del inauguration
official del Academia.

Car Piet, io ama tu devotion al inclusion de vocabulos
international. Io ama tu dedication al lingua belle international.
Io ama le facto que tu ha inviate un "correction e un excusa"
proque io vide in tu actiones un demanda pro comprendimento
del scopo del Academia. Si le Academia non es totalmente
comprendite il es proque illo es usque nunc solmente un feto
al ventre de su mamma. Tosto le parto del baby venira! Qui
sape como crescera le creatura? Qui sape le crueltates del mundo
que ille experientiara? Qui sape le successos gloriose que lo
spera?

Io pro mi parte me senti multo felice que nos ha un iniciativa
fresc e vivente in le Statos Unite pro le promotion de Interlingua.

Sincer e amicalmente,
Jay B.